Sunday, June 11, 2023

ආපසු හැරීම


 ජීවීතේ කියන්න හරි පුදුමාකාර දෙයක්.මං ජීවිතේ විදින මනුස්සයෙක්.විදවන්න හේතු දාහක් තියෙද්දි විදින්න එක හේතුවක් හොයන කෙනෙක් මං.මං මම ගැන ආඩම්බර වෙනවා සහ සතුටු වෙනවා.

ඊයේ මගේ විසිපස් වෙනි උපන්දිනේ.ඒ විසිපස් වසර දිහා බලපුවාම මම සමහර දේවල් දරාගෙන ජීවත් උනාද කියල හිතෙනවා.ඒ තරම් අමිහිරි අත්දැකීම් එමටයි.කඩාවැටීම් ,අහිමීව්,විරහ වේදනා හැමදේම මැද මං ජීවත් උනා.වෙච්චි හැමදේම හොදට උනේ කියල හිතුවා.නොලැබුණ දේවල් අතරෙ මට ගොඩක් දේවල් ලැබුණා.මගෙ අතින් වැරදි හිත් රිදීම් ගොඩක් උනා.මං හැමදේටම හැම කෙනාගෙන්ම සමාව ගත්තා .අහිමිවන දේවල් අහිමිවන මිනිස්සු ගැන ඕනවට වඩා හිතන එක අතෑරල මගේ සැනසීම මං හෙව්වා.මං මම සතුටු වෙන දේවල් ,මගෙ අම්මා තාත්තා සතුටු වෙන දේවල් මගෙ ලගින්ම ඉන්න අය සතුටු වෙන දේවල් ගැන විතරක් හිතල වැඩ කරා.මං හිතනව මං දැන් වෙනදට වඩා සතුටින් කියල .
ගෙවීගිය විසිපස් වසරට වඩා මම මනසින් ශක්තිමත්.ප්‍රශ්න දිහා බලන කෝණය වෙනස්.ධනාත්මක චින්තනය ප්‍රගුන කරනව.හරි ආදරයෙන් සමාව දෙනව.මම දැන් එහෙමයි.
ඉතිම් මම නම් හිතන්නෙ අපිට ජීවිතේ ගැන ආපස්සට හිතද්දි දුක හිතෙන කලකිරෙන වැඩ කරන්න හොද නෑ.බැරිවෙලා හරි උනත් ඒ දේ ගැන නොහිතා ආයෙත් ඒම නොවෙන්න වගබලාගන්නෝනි.ඉවසීම ප්‍රගුන කරලා,ඉක්මනින් සමාව දීලා ආදරේ දෙන්න ළඟ ඉන්න හැමෝටම.තමන්ට දෙයක් බලාපොරොත්තු නොවී අනුන් වෙනුවෙන් දෙයක් කරමු.🙂 ආදරෙයි මං❤️
                   Happy birthday to me😃😍
          
                                                        ✍️තිළිණි වික්‍රමසිංහ 

14 comments:

ආත්ම විශ්වාසය

මම ගැහැණු ළමයෙක්නෙ.ශ්‍රී ලාංකික සංකෘතිය ඇතුළෙ ගැහුණු ළමයෙකුට හිමිවෙන්නෙ සුවිශේෂී ස්ථානයක්.මොකද කියනව නම් සමාජය හිතනවා ගැහැණු දරුවෙකුට තනියම ...