Monday, June 12, 2023

අද දවස🤪


 අද දවස වැහිබර දවසක්.කෝම උනත් පාන්දරම නැතත් දහයට විතර එලියට බහිද්දිත් ටිකක් අදුරුයි.එක්සෑම් දවසක් .හැබැයි ඒමයි කියල ලොකූ විශේසයක් හිතට දැනුනෙත් නෑ.කෝමින් කෝමහරි කාලා සේරම ශරීර කෘත්‍යන් ටික කරගෙන එක්සෑම් එකට ගියා.I.T ලැබ් එක ළඟ භීශනේ වගේ.මාත් කෝමහරි ගිහින් වාඩිවෙලා ලෑස්තිය ප්‍රැක්ටිකල් එක කරන්න .අනේමන්දා ගියවෙලේ ඉදන් එච්චර හොදවිදියට කාලෙ ගෙවුනේ නෑ.කවදාවත් නැතුව මං අද ඇඩුවා.මොනා උනත් එක්සෑම් එකක් ශේපක් ගහගන්න මට පුලුවන් උනා.බලමුකො ඉතිම් මොනාවෙයිද කියල.

අද දවස ඕමයි.ඉතිම් ගොඩක් ජීවිතේ පාඩම් ඉගෙනගත්ත දවසක් ..ආයෙ ආයෙම මගෙ  අඩුපාඩු හදාගන්න මට දීපු චාන්ස් එකක් කියල මං හිතනව.මං ඒ චාන්ස් එක කෝමහරි ගන්නව.අද දවස මගේ ජීවිතේට කියල දීපු පාඩම ඕක.

මට මල් ටික දැක්කම ආසහිතුනා..අනික කැලෑමල්නෙ.මගේ හිතේ තිබ්බ අසහනකාරී කලකිරුනු ගතිය යවන්න මේ මල් ටිකට පුලුවන් උනා.ඉතිම් මං දෙක තුනක් කඩාගෙන පින්තූරයක් ගත්තා .ඉතිං අපිත් මල්වගේ වෙමු .ඇවිලෙන හැම හිතකටම සතුටක් දෙන්න පුලුවන් විදියට ජීවත් වෙමු.


                                               ✍️තිළිණි වික්‍රමසිංහ 

13 comments:

ආත්ම විශ්වාසය

මම ගැහැණු ළමයෙක්නෙ.ශ්‍රී ලාංකික සංකෘතිය ඇතුළෙ ගැහුණු ළමයෙකුට හිමිවෙන්නෙ සුවිශේෂී ස්ථානයක්.මොකද කියනව නම් සමාජය හිතනවා ගැහැණු දරුවෙකුට තනියම ...