Tuesday, June 13, 2023

මේක නම් පිස්සුවක්


 කොතනින් පටන් ගන්නද කොහොම කියන්නද කියල තේරෙන්නෑ .මේක පිස්සුවක් ඇබ්බැහියක්..හැබැයි මේක කියවන කෙනෙක්ට හිතෙන්න පුලුවන් මීටවඩා හොද පොත් තියෙනව මේ මොන විකාරයක් ද මේ කියල .ඔව් ඒක ඇත්ත වෙන්න පුලුවන් .හැබැයි ඔය පරිනතයි කියන අය ලියපු මහප්‍රානවලට වඩා මේක සරලයි.හරිම ලස්සනයි.

මං මේ පොත ගැන මෙහෙම කියන්නම්කො.මං ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට පැයක් හමාරක් ඇතුලත වගේ කියවපු මුල්ම පොත.කවි කියවන්න ඇබ්බැහි උනේ මේකෙන්.හරිම ලස්සනයි.මේකෙ තියෙන තේමා හරි ප්‍රායෝගිකයි.මුකුත්ම ඕන්නෑ පොතේ නමත් හරිම වෙනස්.අම්මපයි මං කඩුව දුන්නා.පොත ගැන මුකුත් ම නොදන්න අය පොත දැක්කම තෝන්තු වෙනව.ඒක ඇත්ත ඒත් කියවන්න ගද්දි හරි රසයි මේක.සමාජ මාධ්‍යවල ශෂික සදීප් නොදන්න කෙනෙක් නෑ .ඔහුව ගොඩක් අය දන්නවා.

ර්ජෙක්ගෙන්  මම යැද්ද ප්‍රේමය වැද්දෙකුගෙ ළඟ දුටුව හින්දා

කඩුව ගත්තා නෙවෙයි මල්ලියෙ අම්මපයි මං කඩුව දුන්නා

    එතන තිබ්බ ආදරය ගෑනු සිත ලස්සනට ඒ ගැන හරිම තාත්වික විදියට ලියල තියෙනව.මේකෙ තියෙන ඔක්කොම කවි එහෙමයි.එකක් කියවල අනික් කවිය නොකියවල පොත වහන්න හිතෙන්නෑ.ඒ තරම් අපූරුයි.පොත ඉවර වෙද්දි අනේ තව තිබුන නම් කියන දේ හිතනව..මේක කියවන මේ පොත නොකියවපු කෙනෙක් ඉන්නව නම් අනිවාරෙන්ම කියවල බලන්න.ඇත්තටම ලස්සනයි .ආස හිතෙනව.

කෝම උනත් පොතක් කියවන එක හොද පුරුද්දක්.ඉඩක් ලැබෙන හැම මොහොතකම පුරුද්දක් විදියට පොතක් කියවන්න.මං එහෙමයි.මාසෙකට සැරයක්වත් අඩුම පොඩි ගානක් වියදම් කරල තමන්ට කැමති පොතක් කියවන්න.ඒ හරහා අපේ ජීවිතේට ගොඩක් දේවල් ලැබෙනව.සමහර පොත් කියෙව්වම අවුරුදු ගානක අතීතයක අපි ජීවත් වෙනව.අපේ නිර්මාණශීලිත්වය .ඉවසීම මේ හැමදේම වර්ධනය වෙනව.ඉතිම් මගේ යාලුවෝ හැමෝමත් පොතක් කියවන්න.ඒක ජීවිතේට ආශිර්වාදයක් .

මම ආසාවෙන් කියවපු පොත ගැන මම ලියපු කවිය තමයි මේ.ඉතිම් මාත් එක්ක ආදරෙන් එකතුවෙලා ඉන්න හැමෝටම ආදරෙයි.හෙටත් හම්බෙනකම් ජය❤️

අම්මපයි මං කඩුව                    දුන්නා

පොතේ රස තැන් ගොඩක්     තිබුනා

මමත් ඒ පොතෙ රසය              වින්දා

නිකම් සිටි මං කවිත්             ගෙතුවා


එකහුස්මට පොතක් කිය වූ මුල්                      පාර

සුසුමක් නොහෙළා කියුවෙමි එක අකුරක්      නෑර

හරි ම රහයි පබැදුම ඔබෙ අති                   මනහාර

ආශිංසන ගෙනෙමි පද ගෙතුමට                හැමදාම


මගෙ ජීවිතය දෝ කියල විටෙක    සිතෙයි

ඒ තරමටම පද ගැලපුම අති      අගනෙයි

අන්තිම කවිය කියවන විට අනේ හිතෙයි

තව දෙක තුනක් තිබුනා නම් අගේ දැනෙයි


ආයෙත් එකක් ලිව්වෝතින්     කියන්න

මම ආසයි රහ කර කර              විදින්න

වැඩි කල් නොයේවා ඒ දින            එන්න

ඉවසුම් නැතේ එහි රස                 විදින්න


                                              ✍️තිළිණි වික්‍රමසිංහ-





22 comments:

  1. 😍💐❤️👌

    ReplyDelete

ආත්ම විශ්වාසය

මම ගැහැණු ළමයෙක්නෙ.ශ්‍රී ලාංකික සංකෘතිය ඇතුළෙ ගැහුණු ළමයෙකුට හිමිවෙන්නෙ සුවිශේෂී ස්ථානයක්.මොකද කියනව නම් සමාජය හිතනවා ගැහැණු දරුවෙකුට තනියම ...