Friday, June 16, 2023

මට මගෙන් තෑග්ගක්🥺🤗


 මේ තමයි මගෙ උපන්දින තෑග්ග.දවස් කීපයක් ගියා තමයි හම්බෙන්න.ඒත් මට ගොඩාක් සතුටුයි.තෑග්ගක් කියන්නෙ කෙනෙක්ගෙ හිනාවට හේතුවෙන දෙයක් නෙ.ඒකනෙ තෑග්ගෙන් තෑග්ග උතුම් කියන්න.අපි ආදරේ කරන අය අපිට ආදරේ කරන අය මේ හැමෝම තෑගි හුවමාරු කරගන්නවා.මේ හැමදේම ආදරේ නිසානෙ.😍🤗

ඉතිම් මේ තෑග්ග හරි විශේෂයි.ඔයාලා බැලුවා නේද මට මේ ආදරණීය තෑග්ග දුන්නෙ කවුද කියල.ඒම කවුරුත් නෙවෙයි අනේ දුන්නෙ.මේ මං මටම ගත්ත තෑග්ග.මං ආස සුකුරුත්තන් තමයි මේ.මං හරි ආසයි මේ සුකුරුත්තන් තොරොම්බල් එකතු කරන්න.ගෑණු ළමයිනෙ එයාලා එක එක දේවල් වලට කැමති.මං වැඩිපුරම කැමති දේවල් තමයි මේ.අපි හැමෝම වැඩිපුර ආදරේ තමන්ට.තමන් තමන්ට ම තෑග්ගක් දුන්නම මොකද.තමන්ගෙ සතුට වෙනුවෙන්.හැබැයි සල්ලි මගේ නෙවෙයි.මට තාමත් වියදම් කරන්නෙ මගෙ තාත්තා .මං හිතාගෙන ඉන්නෙ ලබන අවුරුද්දට කෝමහරි මගේ සල්ලිවලින් ගන්න.චූටි චූටි දේවල් ඇතුළෙ හරි ගොඩක් ආදරේ සතුට පිරිලා තියෙනව.ලෝකයටම ආදරේ බෙදන්න කලින් තමන්ට ආදරේ කරන්න.ඊටපස්සෙ පුලුවන් ලෝකෙට ආදරේ කරන්න.තමන් උපමා කරලා අනිත් අය ගැන හිතන්න.එතකොට අපි හිතනවටත් වඩා මේ ලෝකේ ගොඩාක් ලස්සන වෙනව.ආදරණීය වෙනව.ඉතිම් ආයෙත් ඉක්මනින් ම හම්බෙනකම් ආදරෙයි මං.❤️

                                          ✍️ තිළිණි වික්‍රමසිංහ 

11 comments:

ආත්ම විශ්වාසය

මම ගැහැණු ළමයෙක්නෙ.ශ්‍රී ලාංකික සංකෘතිය ඇතුළෙ ගැහුණු ළමයෙකුට හිමිවෙන්නෙ සුවිශේෂී ස්ථානයක්.මොකද කියනව නම් සමාජය හිතනවා ගැහැණු දරුවෙකුට තනියම ...